6 תשובות
ברור שכן, את כולה בשיעור ראשון
כן כן זה משתפר עם הזמן שזה לא מה שיבאס אותךך וזאת התקופה הכי טובה את תתגעגעי עוד לשיעורים אחרי הטסט
שואל השאלה:
אם הייתי יודעת לא הייתי שואלת
אם הייתי יודעת לא הייתי שואלת
אנונימית
כן ברור בשיעור הראשון שלי פחדתי רצח ולא רציתי לנהוג יותר
בטח שזה משתפר
אני במהלך השיעורים שלי הרגשתי שאני בכלל לא מתקדמת, גם אמרתי את זה למורה שלי.. ולפי מה שהבנתי ממנו זה היה סתם בראש שלי והתקדמתי מעולה אפילו
אני במהלך השיעורים שלי הרגשתי שאני בכלל לא מתקדמת, גם אמרתי את זה למורה שלי.. ולפי מה שהבנתי ממנו זה היה סתם בראש שלי והתקדמתי מעולה אפילו
אנונימית
אחרי השיעור נהיגה הראשון לא רציתי להמשיך והייתי בטראומה
בשני התאהבתי
בשני התאהבתי
באותו הנושא: