2 תשובות
שואל השאלה:
זה עבד לך והעביר הכל כמו שצריך?
זה עבד לך והעביר הכל כמו שצריך?
אנונימית
כשאת מפעילה פעם ראשונה את האייפון יש שם אופציה כזאת, הכל רשום שם.
אני העברתי ועבד מצויין
אני העברתי ועבד מצויין