5 תשובות
אהה איזה מוזר
תשאל את המורה שלך
אני לא יודעת צריך לחכות יומיים תנסה מחר באותה שעה שהודיעו לך שעברת את הטסט נגיד עברת ביום ראשון בשעה 2 תיכנס לאתר ביום שלישי בשעה 2 אם לא עובר תשלח הודעה או למורה נהיגה שלך או תתקשר למשרד הרישוי
שואל השאלה:
יום ראשון
רק יום אחרי אפשר לשלם אגרה
מתי עברת טסט?