7 תשובות
שואל השאלה:
גם מה שמוזר לי שהן ראו אותי כבר, הן הראו ממש עניין ולא מאיזה חוסר נוחות להביא מספר.
אני חושש שזה בגלל שלוקח לי זמן עד שאני קובע פגישה איתה או שלפעמים לוקח לי זמן לענות
גם מה שמוזר לי שהן ראו אותי כבר, הן הראו ממש עניין ולא מאיזה חוסר נוחות להביא מספר.
אני חושש שזה בגלל שלוקח לי זמן עד שאני קובע פגישה איתה או שלפעמים לוקח לי זמן לענות
אנונימי
אולי אתה לא טוב בלהתכתב
אם היתרון שלך הוא הדיבור פשוט כשמישהי מביאה לך את המספר שלה תתקשר במקום לשלוח הודעה.
אולי זה לא מרגיש לך ריאלי וזה מרחוק מול מסך אז אין באמת מקום לרגש וכו
כי יש אנשים שיותר נוח להם פנים מול פנים. אצלי זה הפול נגיד
כנראה יותר קשה לך להתבטא בכתב
אם למשל אתה מתכתב , ומפסיק , מבלי להגיד שלום- יש נשים שמתעצבנות מזה.
אם אתה לא עונה מהר, זה מראה על חוסר רצינות
אם אתה עונה קצר ולא ממשיך את הרצף- זה מייבש.
יש דברים שנותנים הרגשה של חוסר רצינות.
בדוק עם עצמך, איך אתה מתנהל בסמסים, ותוכל לשפר.
למשל, להתעניין יותר בה, לענות בזמן סביר , להיות עם הומור, להחמיא, לחזר, כשאתה רוצה לסיים כתוב להתראות, ליזום מפגש. ועוד.
אם אתה לא עונה מהר, זה מראה על חוסר רצינות
אם אתה עונה קצר ולא ממשיך את הרצף- זה מייבש.
יש דברים שנותנים הרגשה של חוסר רצינות.
בדוק עם עצמך, איך אתה מתנהל בסמסים, ותוכל לשפר.
למשל, להתעניין יותר בה, לענות בזמן סביר , להיות עם הומור, להחמיא, לחזר, כשאתה רוצה לסיים כתוב להתראות, ליזום מפגש. ועוד.