2 תשובות
קיבלתי בק"שית (תצפיתנית בחיל הים), אותי אישית ממש לא מעניין לשבת 8 שעות מול מחשב ולבהות בים (למרות שהים יכול להיות אחלה נוף), אני הולכת לערער כי זה לא מעניין אותי וגם יש לי מספר גבוה ואני מעדיפה לא להשתחרר עיוורת
אני קיבלתי להיות תצפיתנית אני גם נראה לי הולכת לערער על זה
באותו הנושא: