6 תשובות
אה לא משנה התבלבלתי
מועדי ב נראה לי עוד לא קיבלו
אנונימית
שואל השאלה:
המועדי ב מתחילים באמצע יולי מה עד אז לא נקבל את הציונים של הבגרויות??
נו זה על מועדי ב'
של החורף כבר קיבלו ציונים
שואל השאלה:
אבל מה עם מועדי ב??
אני חושבת אחרי שלושה חודשים כזה בספטמבר אוגוסט משהו כזה
אנונימית
של מועד ב ברור שלא אם עושים אותם רק ביולי אז יהיה זמן עד שיבדקו את זה
אבל מועדי קיץ של מועד א הרגיל שבו אמורים לעשות בחינה אם כל הארץ יקבלו את הציונים בכזה אוגוסט ספטמבר
אנונימית