6 תשובות
אני הייתי בטכני, זה לא כזה נורא כמו שחושבים, יש תפקידים לא וואו, אבל יש כאלה שהם ממש סבבה
שואל השאלה:
כיף בטכני? תכלס אני גם חשוב לי החברים והאווירה וגם כמובן תפקיד נורמלי אבל גם האנשים
אנונימית
תלוי איזה תפקיד, אני הייתי בקורונה, אבל אם מתעלמים מהקורונה אז סה"כ היה לי די כיף
חופרים למיטב
הולכים לפסטיבל מתגייסים עוקבים אחרי צאט עם מפקד מיטב
שירות לאומי;)
סתם אבל הכל טובה
או שמבקשים בבקום לשנות
או שאחרי הטירונות מבקשים לעבור תפקיד במפקדה, עשיתי משהו דומה אבל בחיל ירוק.
~ משוחררת