13 תשובות
כל הכבוד לך אני גם מתחזק
אני מציע להישאר. חברה באמת יכולה להרים את האדם מעלה מעלה, ומאידך להפיל אותו עמוק למטה.
בהצלחה צדיקה!! הגדלות הזו של לחזור אל אבא בתוך מקום שאינו בדיוק תואם את זה מדהים אותי מאוד!! יהי רצון שירבו כמותך בישראל!!!
בהצלחה צדיקה!! הגדלות הזו של לחזור אל אבא בתוך מקום שאינו בדיוק תואם את זה מדהים אותי מאוד!! יהי רצון שירבו כמותך בישראל!!!
וואו כל הכבוד!
ראוי להערצה כיום
תשני סביבה
ראוי להערצה כיום
תשני סביבה
זה תלוי בך, אם את חושבת שזה שאת בביתספר חילוני לא יוריד אותך למטה אז תישארי כי חברות זה באמת חשוב אבל אם את חושבת שאולי זה יגרום לך להתלבש לא בצניעות וכו אז אני כן הייתי ממליצה שתנסי לעבור
אבל זה בחירה שלך, תחשבי על זה טוב קודם
אבל זה בחירה שלך, תחשבי על זה טוב קודם
שואל השאלה:
הם מקבלות את זה סבבה אבל כיאילו ההרגשה שאין לי עם מי לבד על דברים ושלפעמים הן לא מבינות
הם מקבלות את זה סבבה אבל כיאילו ההרגשה שאין לי עם מי לבד על דברים ושלפעמים הן לא מבינות
אנונימית
אם כבר לעבור, אז לדתי חזק, אם זה דתי לא חזק כל כך לדעתי עדיף לבנתיים להשאר במקום בו את נמצאת.
בהצלחה! הקב''ה גאה בך כל כך
בהצלחה! הקב''ה גאה בך כל כך
^^ את תמיד מוזמנת לכתוב לי בפרטי אם את צריכה לדבר❤
(אני דתיה)
(אני דתיה)
שואל השאלה:
כן אני הולכת אבל אני קצת ביישנית אז קשה לי להתחבר לבנות בבית כנסת
כן אני הולכת אבל אני קצת ביישנית אז קשה לי להתחבר לבנות בבית כנסת
אנונימית
אולי תלכי לחב''ד לנוער?
זה בדיוק הסגנון שלך.
זה בדיוק הסגנון שלך.
שואל השאלה:
צודק ניראלי אני יחזור לחב"ד היה לי שם ממש כיף
צודק ניראלי אני יחזור לחב"ד היה לי שם ממש כיף
אנונימית
שואל השאלה:
דווקא אני ממש אוהבת את הבית כנסת שאני נמצאת בו זה פשוט אני אני צריכה להיפתח יותר לבנות שאיתי בבית כנסת
דווקא אני ממש אוהבת את הבית כנסת שאני נמצאת בו זה פשוט אני אני צריכה להיפתח יותר לבנות שאיתי בבית כנסת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
לעבור בע"ה יעשה לך רק טוב
באותו הנושא: