6 תשובות
אני מדבר פה עם אנשים עניינית לא מחפש מעבר
אנונימי
אני בתול מבט,
אז לא
לא צריך להביט בהן כשאתה מדבר איתן בסטיפס^^
אפילו בסטיפס אני בתול מבט
איזה עולב אני
לא
לא
אני לא מדבר פה עם אנשים