2 תשובות
היי אני עשיתי קורס פרחי מדא שנה שעברה והיום אני קורסיסטית, המבחן המקוון הוא בסדר פשוט צריך ללמוד אליו ואני בטוחה שיהיה לך קל, ואת מקבלת ישר את הציון במודל של המבחן המקוון, אבל לאחר מכן יש לך את היום המעשי שהוא בעצם באמת קובע, לי ספציפית עשו מבחן מעשי על החייאה אבל יש תחנות שעושים דברים אחרים ואז מקבלת את התשובה שאת יכולה ללכת לעבור לראיונות אחרי שקיבלת את האישור ואת התעודה שסיימת בהצלחה.
היי האמת שאני לא עשיתי קורס פרחי מדא אבל עשיתי קורס שישים חיצוני ואם יש לך שאלות בקשר לזה אשמח לעזור, בנוסף התחלתי להתנדב לא מזמן.
באותו הנושא: