7 תשובות
מה העבודה בכללי
אני לא אבין, נכון.
אבל בתור אחד שיש לו את הפחדים שלו, אני יודע שההזדמנות הכי טובה שלי לעבוד עליהם היא להתנסות בדברים שמפחידים אותי.
קחי את זה כהזדמנות להתגבר על הפחד, אל תוותרי לעצמך מעכשיו על כל פעם כי אז זה יחמיר
שואל השאלה:
במאפייה
אנונימית
אהה נו זה שטויות חשבתי זה הייטק משהו אז הייתי מבין
ישרלו אותך שאלות בסיסיות
אם יש לך נסיון קודם וכאלה זה ממש קצר אין הרבה מה לחשוש
לא צריך להתרגש מזה
ולא צריך להרגיש מובך.
הראיון יהיה קליל ואני חושבת שתתקבל כי לא צריך לשם משהו מעבר. אני בתור בן אדם עם מבטא רוסי וקושי לדבר בעברית, גמגום וחרדה חברתית הלכתי לעבוד בסופרמרקט קופאית והייתי מפחדת מוות אבל נשבעת שזה כל כך עזר לי בהכל. למדתי איך לדבר עם אנשים אשכרה 3333>>>> בהצלחה!!!!
והאמת שגם אני רציתי להבריז אבל בסוף הלכתי וטוב שכך. הכרתי מלא אנשים טובים וחברים
שואל השאלה:
שמעי בראיון קודם גמגמתי של החיים ולא יצאתי מהבית יומיים כי לא קיבלו אותי כנראה בגלל זה אז אני די בטראומה ולא בא לי להיפגע שוב
אנונימית
באותו הנושא: