8 תשובות
שניהם בעיניי
נגינה
לדעתי זה מרשים באותה מידה
נגינה לדעתי
נגינה
תלוי ברמת הכישרון
נגינה אבל תלוי אם את לנה דל ריי אז שירה
אנונימית
כשזה בא ביחד>>>>
באותו הנושא: