7 תשובות
אם היא הייתה מוצאת חן בעיני מאוד כן
כן אנחנו יודעים שזו את
אנונימית
אני לא מתחיל עם בנות(כי זה מפחיד)
לא כי אני לא מתחיל עם בחורות בכללי.
אבל אם כן אז דוגרי לא הייתי הולך על גינגית זה לא הטעם שלי .
(ויש מלא שחולים על גינגיות רק שתדעי)
כן
אם הייתי מחפש מישהי
שואל השאלה:
אוף באסה שאני לסבה חחח
אנונימית
באסה לכל הצדדים, סתם (:
באותו הנושא: