9 תשובות
שואל השאלה:
וגם מישהו שלומד במגמת אומנות ועיצוב ממה יעזור אם תספר איך שם ומה ולומדים
וגם מישהו שלומד במגמת אומנות ועיצוב ממה יעזור אם תספר איך שם ומה ולומדים
לא כזה הרבה שיעורי תנך כמו בבתי ספר אחרים
באיזה שעה מסיימים ממש משתנה מיום ליום וכיתה לכיתה אבל בדרכ בכיתה ט לא אחרי ארבע
אני במגמת קולנוע שם
המורים סבבה אבל זה משתנה ממורה למורה
לא הבנתי מה זה אומר איך המערכת בנויה
הילדים כולם גייז על סמים בערך
באיזה שעה מסיימים ממש משתנה מיום ליום וכיתה לכיתה אבל בדרכ בכיתה ט לא אחרי ארבע
אני במגמת קולנוע שם
המורים סבבה אבל זה משתנה ממורה למורה
לא הבנתי מה זה אומר איך המערכת בנויה
הילדים כולם גייז על סמים בערך
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן תלמה ילין
כןכן תלמה ילין
היי
בתור אחת שהתקבלה לקולנוע ואעבור לשם שנה הבאה, קצת חקרתי ויש לי תשובות לחלק מהשאלות שלך
1. בערך 3 שעות בשבוע לכיתה י
2. תלוי, ימי מגמה את יכולה להגיע גם ל17:00 ובימים רגילים אזור 13:00-15:00
3. חילוני כמובן
4. אני לקולנוע, אבל מה שטוב לך.
5. סבבה לגמרי
6. זה כל יום שונה ולפרט הכל סתם חופר, את/ה יכול/ה להתקין את האפליקציה "שחף מערכת שעות" ולחפש את תלמה, מה שכן יש בימי רביעי אך ורק אומנות ובשני חצי יום אומנות (לפי המגמה שלך כמובן)
7. סבבה לגמרי, לא להאמין לסטיגמות
8. לבוש חופשי
9. כן
בתור אחת שהתקבלה לקולנוע ואעבור לשם שנה הבאה, קצת חקרתי ויש לי תשובות לחלק מהשאלות שלך
1. בערך 3 שעות בשבוע לכיתה י
2. תלוי, ימי מגמה את יכולה להגיע גם ל17:00 ובימים רגילים אזור 13:00-15:00
3. חילוני כמובן
4. אני לקולנוע, אבל מה שטוב לך.
5. סבבה לגמרי
6. זה כל יום שונה ולפרט הכל סתם חופר, את/ה יכול/ה להתקין את האפליקציה "שחף מערכת שעות" ולחפש את תלמה, מה שכן יש בימי רביעי אך ורק אומנות ובשני חצי יום אומנות (לפי המגמה שלך כמובן)
7. סבבה לגמרי, לא להאמין לסטיגמות
8. לבוש חופשי
9. כן
נעצתי
מקווה שתמצאי אחד מתאים לענות
מקווה שתמצאי אחד מתאים לענות
תלמה ירין זה לא מהסדרה כפולה?
תלמה ילין?
- יש שעתיים תנך בכיתה ט'
- משתנה אבל בעיקרון ב13:40/14:20 (בימי מגמה את מסיימת בחזותית בשלוש- יש תקופות שיותר מאוחר)
-חלק מהמורים סבבה וחלק לא (כמו כל בית ספר לדעתי)
-הילדים ממש נחמדים
-אין תלבושת בגלל (זאת אומרת שמותר גם גופיות/חולצות בטן)
-לומדים בשישי (בחזותית עד 12:30/13:00)
- משתנה אבל בעיקרון ב13:40/14:20 (בימי מגמה את מסיימת בחזותית בשלוש- יש תקופות שיותר מאוחר)
-חלק מהמורים סבבה וחלק לא (כמו כל בית ספר לדעתי)
-הילדים ממש נחמדים
-אין תלבושת בגלל (זאת אומרת שמותר גם גופיות/חולצות בטן)
-לומדים בשישי (בחזותית עד 12:30/13:00)
באומנות חזותית לומדים המון במשך כל השנים אבל בעיקרון בשנה הראשונה את לומדת יוצר את הבסיס (נגיד טבע דומם וריאליזם ברישום, אקריליק ופנדות, פיסול בחימר וממש טיפה בעץ, צילום סטילס וכו וכו)
באמת שמדהים ברמות אפילו שיש תקופות יותר לחוצות (כמו עכשיו)
ממש עוד מעט יש לט' תערוכת סוף שנה מוזמנת לבדוק באינסטגרם של תלמה ילין את כל הפרטים
באמת שמדהים ברמות אפילו שיש תקופות יותר לחוצות (כמו עכשיו)
ממש עוד מעט יש לט' תערוכת סוף שנה מוזמנת לבדוק באינסטגרם של תלמה ילין את כל הפרטים