5 תשובות
תשתדלי זאת בגרות ממש קלה האמת
לוקחת הרבה כדורים ושואלת את המורה אם יש מועד ב
אנונימית
זה בגרות מאוד קלה את לא צריכה להיות לחוצה מקסימום יש מועד ב הכל טוב
אומרת למורה שאת לא מרגישה טוב בכלל ותראי איך תרגישי בבוקר ושאת חוששת שלא תהיה מסוגלת להיבחן
אל תדאגי זה באמת לא סוף העולם תוכלי לגשת במועד ב אפילו שלא ניגשת למועד א ואפשר לשפר שוב בחורף של יב וגם בקיץ זה באמת בסדר והמגן נשאר לך
אני חושבת שאם את מסוגלת תבואי ותבחני גם אם את חושבת שתקבלי ציון לא טוב כי תמיד אפשר לשפר וכל עוד את בתיכון לוקחים את הציון הכי גבוה