9 תשובות
ברור זאת השקעה של שני הצדדים
כן חד משמעית
ברור, אני בעד שוויון. בדייטים הראשונים אני משלם (אלא אם כן היא רוצה להתחלק) אבל זה סתם מיושן ואני עושה את זה נטו כי זה משהו שמצפים לעשות. שוויון זכויות בקיצור
כן ברור זה לא רק הוא
כן למה לא?
אנונימי
ברור.
אלא מה היא פשוט תשב שם ואנחנו נהיה מפעילי הצגה?