4 תשובות
טוב גם לי היה כשהייתי בן חמש
אנונימי
שואל השאלה:
אני שונאת רגליים יש לי פוביה מזה
אם ארגון קלאסי אז זה עם נעליים אבל אם כל השאר אז בלי וגם מה כזה מגעיל בזה
אנונימי
אפשר להיות עם נעליים, אבל מומלץ שלא