6 תשובות
קודם כל את לא טיפשה אנחנו בני אדם וזה טעות אנושית לכולם זה יכול לקרות.
דבר שני אז מה אם נשרף האוכל אז תזרקו תנקי את התנור ותשכחו שזה קרה בכלל לדעתי אבא שלך לא צריך להתעצבן כל כך על דבר כזה
שיצעק יעבור לו
שואל השאלה:
השכנים אפילו באו להתלונן על הריח עכשיו לא יפסיקו לדבר על זה ואני כוחי רועדת אבא שלי מספר הכל לכולם
אנונימית
בסדר שיתלוננו, אל תקחי קשה
מה קרה התנור עלה בלהבות או שרק האוכל נשרף?
שואל השאלה:
רק האוכל
אנונימית
אז תשמעי גם אם אבא שלך מאוד עצבני והשכנים דרמטיים לפחות אני אומר לך שאל תתייחסי אליהם ולא קרה כלום. כולה האוכל נשרף אז מה?
אני מנחש שאבא שלך בכללי נוטה להיות עצבני (גם שלי כזה אז לא נורא) ותקחי הכל בפרופורציות
לדעתך עשית משהו נוראי? לדעתי לא, כולה קצת אוכל נשרף לא קרה כלום
שואל השאלה:
תודה הרגעת אותי
אנונימית
באותו הנושא: