5 תשובות
זה לצערי לא יגמר בקרוב..
פשוט לשהות ליד מרחב מוגן
תשמרי על עצמך
אחותי הם לא השתלטו על אף עיר, נכון שעכשיו יש אזעקות באיזור אבל אל תילחצי יותר מידי זה עוד מעט ייגמר
באמת מה שהולך בצפון זה נורא
שואל השאלה:
אני לא בצפון^אני פשוט רואה את זה ומזדהזהת מכמות האזעקות וזה מחריד
אנונימית
^ חדירת כלי טיס עוין וירי רקטות