9 תשובות
כן
עדיף שלא לילה
לא אני לא סתם יש לי היום וללילה תפעילו טיפה את השכל באפליקציה הזאת
אנונימי
ממש לא
אפשר זה פשוט יעשה אותך טיפה יותר עייפה
אסור זה מסוכן
אנונימי
תפסיקו לדבר שטויות הכדור לילה פשוט חזק יותר זה הכל זה לא יעשה שום דבר מעבר לטיפה עייפה יותר וגם זה רק אולי
לקחתי מליון פעמים של הלילה בזמן שזה היה בכלל בוקר
ולהפך כשאני ממש חולה אני דווקא מעדיפה לקחת את הלילה כי הוא חזק יותר
פשוט יהיה יותר חזק ותהיי קצת עייפה אבל בפועל לא אסור
אני לא חושבת שזה משנה כ"כ
אחרי הכל הכדור לא באמת יודע אם זה יום או לילה
כנראה שכמו שאמרו כאן זה יעשה לך קצת עייפות