4 תשובות
אני חושבת שתקחי רק סכום סימלי ושיהיה נמוך כי זה לא שהמודליסטית באמת צריכה את האיפור הזה ,אז תקחי בערך בעלות של המוצרים שאת משתמשת עליה
האמת שאין לי מושג בזה יותר מידי
בציפורניים בדרך כלל לא משלמים אז חשבתי שזה גם ככה באיפור
בציפורניים בדרך כלל לא משלמים אז חשבתי שזה גם ככה באיפור
שואל השאלה:
למה? עד עכשיו כן שילמו לי
אבל כל אחת שונה אז אני לא יודעת כמה לוקחים בדרכ
למה? עד עכשיו כן שילמו לי
אבל כל אחת שונה אז אני לא יודעת כמה לוקחים בדרכ
אנונימית
תלוי
בדרך כלל לפי דעתי לא משלמים למודליסטית
בדרך כלל לפי דעתי לא משלמים למודליסטית
באותו הנושא: