3 תשובות
כן. פעם אחת.
אסון בֵּיילְמֶר באוקטובר 1992. מטוס בואינג בתצורת מטען של חברת אל על, התרסק על שני בנייני מגורים בדרום-מזרח אמסטרדם שבהולנד. זו התאונה האווירית הקטלנית היחידה של "אל על" שקרתה כתוצאה מתקלה במטוסה והתאונה האווירית הקטלנית ביותר שקרתה על אדמת הולנד.
שואל השאלה:
אהה וואו, לא היה גם משהו ב1960 ו?
אנונימית
אני חושב שהפעם היחידה הייתה אסון בליימר ב-1992
מטוס בואינג 747 בתצורת מטען התרסק אל תוך בניין מגורים באמסטרדם (הולנד).
הסיבה להתרסקות הייתה התפרקות אחד ממנועי המטוס. המנוע שהתפרק פגע בחלק מהמדפים ובמנוע נוסף והפיל גם אותו מהמטוס. הטייסים השתלטו על המטוס וניסו לנחות בנמל התעופה, אך כשהאטו לקראת הנחיתה, איבדו שליטה והמטוס התרסק לתוך מבנה.
כתוצאה מכך נהרגו 43 אנשים, רובם על הקרקע
זו הייתה התאונה האווירית הקטלנית ביותר שהתרחשה על אדמת הולנד