התחברות
הרשמה
למה אחריי שעושים מספר 2 להרבה זמן כואב אחכ ללכת?
1 ביוני 2024, 23:13
כמה זמן
3 תשובות
אני חושבת שאת צריכה רופא
P
Pipi.kaka
מספר 2 זה קקי לא? אהה לא כואב ללכת אחרי זה כנראה מומלץ לבדוק
ר
רינגשיפ29
תלכי לרופא
G
GummyBear
באותו הנושא:
כמה זמן הליקס בערך כואב אחריי שעושים אותו?
למה אחריי שעושים קוקו להרבה זמן כואב הקרפקת אחריי שמורידים?
האם יש דרך להפוך שיער חלק למתולתל להרבה זמן כמו שעושים החלקה לשיער מתולתל?
איזה בושם זול(עד 100) שנשאר להרבה זמן ושמשאיר ריח אחריי יש בסופר פארם?
אתם חושבים שהחבורה שלכם תהיה בקשר גם אחריי התיכון להרבה שנים ושתהיו חברים קרובים כמו עכשיו ?
למה זה כואב שנושכים את הלשון בטעות אבל לא כואב שעושים את זה בכוונה?
איך עושים שלא היו נקודות אדומות אחריי שעושים מפשאות ?
כשעושים מספר בשלישית הוא הופך לחיובי כמו שעושים מספר בריבוע?
אחריי שעושים שעווה שורף להיכנס לים?
יש תופעות לוואי אחריי שעושים עגיל?
קיבוע שעושים אחריי שמורידים תגשר זה לכל החיים?