3 תשובות
בסיסי. בסה"כ נחמד בגלל התשלום. מטוסי 320 חדישים
כעיקרון כן, אבל בגלל שזו חברת לואו קוסט - תאכלי לפני שתעלי על המטוס, כי האוכל במטוס בתשלום, לא חושב שתקבלי יותר ממים.