4 תשובות
זה הורמונים זה עובר
ואם זה לא עובר אז לך לרופא
שואל השאלה:
^^^כן את זה אני יודע בלי קשר
אנונימי
גם אני ככה וזה גורם לי לא להשמין ולא להרזות מידי. לא שאני מכוון לזה
גם אני ככה