9 תשובות
שיבוש במחזור הגיוני
וכן להשים פד
פוסטינור וגלולות חירום אחרות גורמים לשיבושים במחזור בגלל כמויות ההורמונים שיש בהן. זה נורמלי שיש דימום, שימי פדים זה כנראה ייקח כמה ימים אולי אפילו שבוע+. ותפני לרופאת נשים שתבדוק אותך.
שואל השאלה:
זה אומר שהקדים לי או שזה סתם דימום? גם לא כואב לי בדרכ ממש כואב לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אמורה לקבל רק עוד איזה שבועיים וחצע זה מלא זמן חח
אנונימית
סביר להניח שהמחזור עצמו גם יאחר או יקדים. אל תסתמכי על התאריך הקבוע. כמו שנאמר פה, הגלולות האלו מלאות בהורמונים והן גורמות לשיבושים במחזור ולדימום. תפני לרופאת נשים.
שואל השאלה:
אבל מה שהכי חשוב שבסוף זה עובר נכון?
אנונימית
מה שהכי חשוב זה שתלכי לרופאת נשים שתגיד לך שהגלולה עבדה ואת לא בהריון. כי הגלולה לא 100% עובדת.
שואל השאלה:
לאלא אין סיכוי שאני בהריון זה לא שהוא גמר בתוכי או משהו פשוט עשינו סוג של יבש בלי מכנס ואז זה פשוט נכנס לי לשניה ואחרי כזה חמש שניות הוא הוציא פחדתי שהיו טיפות אהבה וזה אז לקחתי למקרה ו..,
אנונימית
עדיין, אחרי שלוקחים גלולת חירום צריך ללכת לרופאת נשים לוודא שהכל בסדר.