7 תשובות
מזתומרת סיבה למה?
וואלה לא מוצא עניין באנשים פה לרוב
פשוט לא רואה איך זה יכול להתפתח
פעם היה לי יותר שיחות פה עם אנשים
פשוט לא רואה איך זה יכול להתפתח
פעם היה לי יותר שיחות פה עם אנשים
שואל השאלה:
^^כאילו אם יש סיבה לזה שאתם אנונימים לא חייב אבל סתם מעניין אותי לדעת עם יש אנשים שיש להם סיבה לזה
^^כאילו אם יש סיבה לזה שאתם אנונימים לא חייב אבל סתם מעניין אותי לדעת עם יש אנשים שיש להם סיבה לזה
אני אוהבת לעזור פה לאנשים
אני לא מאמינה שיצא לי יתרון מזה
אני גם לא ממש אוהבת לדבר עם אנשים באתר הזה לרוב, לרוב זה פשוט גנרי מדי ולא אכפת לי
אני גם לא ממש אוהבת לדבר עם אנשים באתר הזה לרוב, לרוב זה פשוט גנרי מדי ולא אכפת לי
אני לא אוהבת לדבר עם אנשים
אני לא ממש אוהבת לדבר עם אנשים, במיוחד לא עם סטיפסרים.. וגם כשאני מדברת פה זה רק כשתמתחילים איתי שיחה, וגם זה לא תמיד, לרוב אני מפסיקה לענות כי נופלים עליי אנשים הזויים ומטרידים או כאלה שהם לא הוויב. אבל שוב גם כשאני מדברת, יש לי את הגבולות שלי ואני לא אתחיל לדבר בחופשיות יתר ובטח שלא אכיר אישית ויצא מזה משהו מעבר להיכרות אנונימית. אני אומרת את זה כי למדתי מהטעויות שלי, גם אם זה מישהו נחמד שיש לנו את אותם תחומי עניין ותחביבים וטעם במוזיקה (דברים שגורמים לי לרצות לדבר עם בן אדם) אני מעדיפה לשמור על דיסטנס מסויים כי כשלא הייתי ככה יצא כבר שנקשרתי פה לכמה אנשים והם יצאו מניאקים וסיננו ונעלמו בסוף. בסופו של דבר לא משנה כמה סטיפסר יכול להצטייר כנורמלי? הוא לא, אין נורמלים בסטיפס. וזו הסיבה שלי
אנונימית
באותו הנושא: