4 תשובות
שואל השאלה:
אני מזה מקווהה כל השנה עשו לנו מבחנים קשים בטירוף ואני אחת שלא ירדה מ100 באנגלית בחיים וזה סתם יבאס אם היא תגיש אותי על פחות
אני מזה מקווהה כל השנה עשו לנו מבחנים קשים בטירוף ואני אחת שלא ירדה מ100 באנגלית בחיים וזה סתם יבאס אם היא תגיש אותי על פחות
אנונימית
לגמרי
כן והם ממש מפרגנים בדרך כלל
כן למה לא, גם אל תשכחי שזה לא רק ציונים גם הערכת מורה מוסיף
באותו הנושא: