3 תשובות
אם זה פעמיים בשבוע את כנראה תתרגלי
מוגזם וחבל על הכסף
פשוט תצאי לריצה מתי שאת צריכה ורוצה
אנונימית
אם עם השגרה עכשיו את שורדצ טוב אז כן תלכי, אם בלי המכון ממש קשה לך אז לא