אני עושה שירות לאומי מ7:30 בבוקר עד 15:30 אחר הצהריים ואז אני מתחילה עבודה ב17:00 עד 23:00.. חשבתי להירשם למכון ממול לשירות לאומי שלי וללכת למכון ב6:00 בבוקר עד 7:30 בבוקר פעמיים בשבוע ופעמיים אחרות ללכת אחרי השירות לאומי (כשאין לי עבודה באותו יום) אני יודעת שזה מזעזע אבל אני מעדיפה להרגיש מותשת נפשית ופיזית מאשר להרגיש שהגוף שלי מתפרק ואני לא עושה כלום.. זה רק פעמיים בשבוע של סבל, מה אתם אומרים?