5 תשובות
לא בהכרח.. נגיד מגמה יש פעם אחת בשנה אז יש לך רק שנה אחרי אם בכלל
להיסטוריה ספרות אזרחות יש 4 מועדים בשנה חורף יא, חורף יב, קיץ יא, קיץ יב
אבל ככל הנראה תגש לזה רק קיץ אז יהיה לך 3 ולאף אחד אין כוח לגשת שנה אחרי שוב למקצוע עם מלל
שואל השאלה:
לכל מקצוע
שואל השאלה:
אז כאילו אני יכול לעשות 4 מועדים בסהכ?
כל עוד אתה בבית הספר אתה יכול לעשות בגרויות ולגשת לכל המועדים שיש אך אתה כפוף למגן שלך
כלומר אם יש לך מגן 70 בלשון אתה יכול לגשת למתי שמגישים אותך ללשון נגיד בקיץ ואז יש לשון קיץ ב
יש גם ב יב עוד 3 מועדים
ללשון אנגלית ומתמטיקה תוכל לגשת בערך 4 פעמים סהכ כי לרוב מגישים קיץ