4 תשובות
כי אין הרבה מחוברים
כי אנשים ישנים עדיין.
כי אין מספיק אנשים מחוברים כדי שינעצו
אני ראיתי פעם אחת שאלה בחמות עם נעץ אחד
אני ראיתי פעם אחת שאלה בחמות עם נעץ אחד
^ראיתי שאלה בחמות עם 0
באותו הנושא: