4 תשובות
כי אין הרבה מחוברים
כי אנשים ישנים עדיין.
כי אין מספיק אנשים מחוברים כדי שינעצו
אני ראיתי פעם אחת שאלה בחמות עם נעץ אחד
^ראיתי שאלה בחמות עם 0