7 תשובות
שואל השאלה:
סתם תנועות עם הידיים והרגליים של כמה דק זה מספיק?
אנונימית
תלוי באימון
חימום עדיף במכון ולהתמתח שם
עושים חימום בחדר כושר
את יכולה לעשות גם שם יותר כדאי לך נגיד חמש עשר דקות ריצה או אופניים או משהו
לא
עושים חימום שם