5 תשובות
כןכן תקחי אני ממש ממליצה לך ותשתי המון מים!! ותקשיבי יש עוד מוצרים לפנים שעושים פלא
שואל השאלה:
ברור גם אין לי אפשרות לקחת עכשיו בגלל הצבא, חושבת לקחת אחרי השחרור בתחילת החורף
ברור גם אין לי אפשרות לקחת עכשיו בגלל הצבא, חושבת לקחת אחרי השחרור בתחילת החורף
אנונימית
אני לא ממליצה לך לקחת עכשיו כי ממש חם אני לוקחת כבר 4 חודשים ויש שינוי מטורף ואין סימנים חוץ מיובש מטורף בשפתיים ואת רוצה לישון תמיד
זה לא שם של שיר
שואל השאלה:
חחח ניסיתי הכל, האקנה היא יותר מבפנים מאשר מבחוץ, סקין קר לא עוזר כלכך, אולי קצת מקל אבל זה לא פתרון לטווח הארוך
חחח ניסיתי הכל, האקנה היא יותר מבפנים מאשר מבחוץ, סקין קר לא עוזר כלכך, אולי קצת מקל אבל זה לא פתרון לטווח הארוך
אנונימית
באותו הנושא: