5 תשובות
כןכן תקחי אני ממש ממליצה לך ותשתי המון מים!! ותקשיבי יש עוד מוצרים לפנים שעושים פלא
שואל השאלה:
ברור גם אין לי אפשרות לקחת עכשיו בגלל הצבא, חושבת לקחת אחרי השחרור בתחילת החורף
אנונימית
אני לא ממליצה לך לקחת עכשיו כי ממש חם אני לוקחת כבר 4 חודשים ויש שינוי מטורף ואין סימנים חוץ מיובש מטורף בשפתיים ואת רוצה לישון תמיד
זה לא שם של שיר
שואל השאלה:
חחח ניסיתי הכל, האקנה היא יותר מבפנים מאשר מבחוץ, סקין קר לא עוזר כלכך, אולי קצת מקל אבל זה לא פתרון לטווח הארוך
אנונימית