9 תשובות
היא נגמרה.
היה צריך לתת עוקב
היה צריך לתת עוקב
נגמרה
ההגרלה נגמרה, אבל אמרו שיהיו עוד נראה לי
שואל השאלה:
אבל מה הקטע לא הודיעו על זה בשום מקום מאיפה אמורים לדעת
אבל מה הקטע לא הודיעו על זה בשום מקום מאיפה אמורים לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי אז איפה יודיעו?
לא הבנתי אז איפה יודיעו?
אנונימית
^^שלחו לכל המשתמשים בסטיפס הודעה בפרטי מהמערכת עם הסבר מה צריך לעשות כדי להשתתף, כנראה שלא שמת לב
^^לא הם לא אני לא קיבלתי שום הודעה
^טעות שלי זו hadar_vatury שלחה את ההודעה ב10.5 והיום בצאט של מערכת סטיפס שלחו את השמות של כל הזוכים שהשתתפו בהגרלה
חחח נוכלת היא דילגה עליי
באותו הנושא: