תגידו יש מקום שעושה החלקה רק בלמעלה של השיער בשביל להוריד נפח כאילו?
יש לי שיער גלי מתולתל נפוח ובהתחלה חשבתי לעשות החלקה אבל עכשיו עשיתי מחליק שעתיים וזה מכוער ! אז חשבתי עם אני יעשה החלקה רק בלמעלה של השיער זה יהיה טוב אז עם אתם מכירים מקום שעושה ליד הרצליה או שעושה בכלל תרשמו