היי לכולם, אני רוצה לקנות מתנה למורה שלי לספרות לקראת סיום תיכון, (הבן שלה בעזה) והיא חסרת מצב רוח מידי יום.
העניין הוא שלאורך כל השנה, היא הייתה חסרת מצב רוח כי הבן שלה שוהה כרגע בעזה בתור חייל. נוסף על כך, היא ממש פעילה בנוגע לחטופים בעזה והיא באמת חשובה לי, ולכן גם יש לה את השרשת של החטופים. לכן, חשבתי לקנות לה שרשרת עם הכיתוב: "עוד לא אבדה תקוותנו", אשמח לדעת האם אתם חושבים שזה רעיון טוב. ובנוסף, אם יש לכם רעיונות אחרים שמתקשרים לכך, אשמח לשמוע. בתודה רבה מראש, ובשורות טובות לכולנו.