התחברות הרשמה

קיבלתם את הציונים למודל G?

30 במאי 2024, 15:25
ציוניםבחינות בגרותבגרות    
3 תשובות
מועד חורף יש כבר ציונים
t
tzlil224
שואל השאלה:
למה לי אין?
M
Montblanc
כי הבית ספר שלך כנראה לא הגיש ציוני הגשה בגלל העיצומים, גם אצלי זה ככה
אנונימית
באותו הנושא:
מישהו קיבל ציונים למודל e באנגלית?
קיבלתם ציונים במודל E? אם לא, נסו בקישור הזה
מי שב י"ב 5 אנגלית קיבלתם ציונים מודל G?
5 יחל שעשו את מודל e קיבלתם ציון למועד ב ??
אם באנגלית מודל E הגישו אותי על 82 וקיבלתי בבחינה 38 מה הציון הסופי?
מי שניגש מחר למודל G, מאיזה ציונים תהיו מרוצים וכמה קיבלתם בהגשה? אני מקווה לקבל לפחות 75 למרות שהוגשתי על 90
קיבלנו אתמול ציונים במבחן בלשון וחברה שלי קיבלה ציון גרוע
ציון 74 למודל C איך זה??
יש ציונים למודל G?
מאיזה ציון לדעתכם זה נחשב לטוב באנגלית במודל e ובמודל g ?
שאלון c באנגלית-מה הציון הסופי שלכם למודל הזה?