6 תשובות
לא כל כך הבנתי תקטע הם הכיכר
בקטע עם המשאית לדעתי זה לא נכשל...היית מאחוריה והיא פשוט הסתירה לך תרמזור? זה קורה. פשוט מחכים שהיא תתחיל לנסוע..
באופן כללי עדיף לא לנסוע מאחורי גדולים כאלה כי הם מסתירים הרבה את הדרך
בקטע עם המשאית לדעתי זה לא נכשל...היית מאחוריה והיא פשוט הסתירה לך תרמזור? זה קורה. פשוט מחכים שהיא תתחיל לנסוע..
באופן כללי עדיף לא לנסוע מאחורי גדולים כאלה כי הם מסתירים הרבה את הדרך
תלוי בשיקול הדעת של הטסטר. ואם היית במרחק סביר מהמכוניות בכיכר
שואל השאלה:
בכיכר נתתי זכות קדימה לאלה שנסעו בה, ואז באתי להיכנס ובאה מכונית במהירות, ראיתי אותה ועצרתי, ונכנסתי בקטנה, הייתי טיפה עם המקדימה של האוטו בתוך, ותוך כדי שבלמתי הרגשתי גם את הטסטר בולם. המורה שלי אמר שהוא טסטר קשוח והוא (המורה) לא יודע אם הוא יכשיל. חוץ מזה לא באמת היה עוד משהו חוץ מזה שלא הייתה חנייה, אולי בגלל שהיה עומס ולא היה מקום לחנות בו ליד
בכיכר נתתי זכות קדימה לאלה שנסעו בה, ואז באתי להיכנס ובאה מכונית במהירות, ראיתי אותה ועצרתי, ונכנסתי בקטנה, הייתי טיפה עם המקדימה של האוטו בתוך, ותוך כדי שבלמתי הרגשתי גם את הטסטר בולם. המורה שלי אמר שהוא טסטר קשוח והוא (המורה) לא יודע אם הוא יכשיל. חוץ מזה לא באמת היה עוד משהו חוץ מזה שלא הייתה חנייה, אולי בגלל שהיה עומס ולא היה מקום לחנות בו ליד
כל עוד בלמת לפני הטסטר אתה בסדר
עברת?
שואל השאלה:
לא עברתי, הכיכר הייתה הדבר היחיד שרשמו לי בטעויות, מבאס לאללה
לא עברתי, הכיכר הייתה הדבר היחיד שרשמו לי בטעויות, מבאס לאללה
באותו הנושא: