14 תשובות
ואצל הדתיים/חרדים? חרדים עושים הכל הכל בחדרי חדרים. יש סיפורים ופה ועד.. גם של בגידות וגם של נישואים מהצד
אנונימית
אני כל יום מקפיד לפגוד בכל ה8 בנות הזוג שלי ו2 בני הזוג
זה תלוי. אני נגיד לא בוגד בשבתות זה לא מכובד
הסיבה שיש יותר בעולם החילוני היא רק בעולם הדתי לזוגות אין כוח להתעסק עם גירושין, נשים פוחדות, אהבה זה לא מקום ראשון, המטרה היא להביא ילדים
ויש גם בגידות אצל דתיים נכון פשוט פחות
ויש גם בגידות אצל דתיים נכון פשוט פחות
אנונימית
זה שיש יותר חילוניים והרבה זוגות לא לטווח ארוך גם משפיע.
כן. אני כל יום מקפיד לבגוד לפחות פעם ביום ככה לנשמה.
איזה שאלה מוזרה כולם?????
ברה
יותר מחרדים בבירור.
אנונימית למעלה שטוענת שחרדים בוגדים בחדרי חדרים
זה מוכח כמו שאת רוצחת בחדרי חדרים, כלומר שניהם לא. את פשוט אוטו-אנטישמית וגזענית. העובדה שלנו, החרדים, יש דת שאנחנו מאמינים בה ומקבלים אותה, מחייבת שלפחות רובנו המכריע לא עובר עליה בגסות כזו.
אנונימי מעלי
אף אחד לא, השאלה שלך היא פשוט כשל לוגי מוחלט.
אנונימית למעלה שטוענת שחרדים בוגדים בחדרי חדרים
זה מוכח כמו שאת רוצחת בחדרי חדרים, כלומר שניהם לא. את פשוט אוטו-אנטישמית וגזענית. העובדה שלנו, החרדים, יש דת שאנחנו מאמינים בה ומקבלים אותה, מחייבת שלפחות רובנו המכריע לא עובר עליה בגסות כזו.
אנונימי מעלי
אף אחד לא, השאלה שלך היא פשוט כשל לוגי מוחלט.
אנונימי
אל תאמיני לאף אחד פה,כן לרוב יותר בגלל עבר מיני זה מעלה את הסיכוי ולא כמו אצל דתיים
אנונימי
אנונימי
אתה לא מבין: כשל לוגי לא אומר שזה לא נכון; זה אומר שהשאלה לא יכולה להתקיים. זה כמו לשאול האם יש הרבה תפוחים אדומים שמשדרים רק קרני אור בתדר הכחול...
הכלל הוא פשוט; ההגדרה הרשמית של "חרדי" היא אדם שהולך בדרך התורה והמצוות. אדם שעושה דברים כאלה, הוא לא חרדי. הוא חילוני.
הציבור החרדי באמת טוב יותר מהשאר; רק צריך להבין *מי נכלל בציבור החרדי*. לא כל מי שלובש שחור לבן הוא חרדי, ולא משנה אם אתה מסכים איתי או לא. חרדי, הוא אדם ש*טכנית* מתנהג טוב יותר מהשאר, ולכן *לא שייך* שהוא לא יהיה טוב יותר מהשאר. פשוט לכן הוא חרדי.
אתה לא מבין: כשל לוגי לא אומר שזה לא נכון; זה אומר שהשאלה לא יכולה להתקיים. זה כמו לשאול האם יש הרבה תפוחים אדומים שמשדרים רק קרני אור בתדר הכחול...
הכלל הוא פשוט; ההגדרה הרשמית של "חרדי" היא אדם שהולך בדרך התורה והמצוות. אדם שעושה דברים כאלה, הוא לא חרדי. הוא חילוני.
הציבור החרדי באמת טוב יותר מהשאר; רק צריך להבין *מי נכלל בציבור החרדי*. לא כל מי שלובש שחור לבן הוא חרדי, ולא משנה אם אתה מסכים איתי או לא. חרדי, הוא אדם ש*טכנית* מתנהג טוב יותר מהשאר, ולכן *לא שייך* שהוא לא יהיה טוב יותר מהשאר. פשוט לכן הוא חרדי.
^^ אנונימי שטוען שאף אחד מהחרדים לא נוגע בילדים, איפה אתה חי? הפגיעות אצל חרדים גדולות פי כמה, ואני יודעת את זה מעבודה במסגרות ייעודיות לנשים נפגעות. יותר מחצי זה נשים מבתים חרדים. לכל מגזר יש את המעלות שלו ואת הדברים שטעונים שיפור, וזה שאצל חילונים זה בגידות ואצל חרדים זה פגיעות זה מביש לציבור החרדי. הציבור החרדי הוא ציבור נפלא, אבל שלא יחשוב את עצמו כנעלה מעל מגזרים אחרים, זה מה שמביא לשנאה נגדכם
אנונימי
אם הוא מקפיד על כל מצווה ללא יוצא מן הכלל, ובאופן שאכפת לו באמת, הוא "חרד לדבר ה' ", בהגדרה המילולית. aka, חרדי.
^ אז לפי הטענה שלך אדם ששומר מצוות לגמרי ומקפיד על ההלכה והוא אדם טוב ולובש כיפה סרוגה ומשתייך לזרם הדתי לאומי הוא גם חרדי? כי הרי הוא הולך בדרך התורה והמצוות, ואפילו טוב יותר מהשאר, מה שזה לא אומר
באותו הנושא: