16 תשובות
אכן, תגובה לגיטימית ואנושית
גם לי. אני בעד שיחסלו את החמאס ומי שצריך. לא רוצה לראות את התמונות האלה
אני לא מעוניינת לראות מהסיבה הפשוטה שאתם צריכים לזכור שהתמונות של הילדים השרופים בישראל רק גרמו להם לשמחה ולאושר
שואל השאלה:
^ אני יגיד לך את האמת שכול הסלבס בחול קם ומביע דעה בעד עזה זה צריך להדאיג את ישראל
אנונימי
טבעי ואנושי מצדך להרגיש צמרמורת וקצת עצב, אבל עם כל זה להבין שאתה בצד המוסרי והצודק, ולפעמים המעשה המוסרי והצודק הוא המעשה שקשה לעשות.
לצערי את ישראל מעניין הכל חוץ מההסברה שלה. אנשים לא מבינים כמה זה מסוכן לדור העתיד.
לא
ועם כל הכבוד למורל ולתדמית הקולקטיבית של אין סליחה ואין מחילה מגיע להם הכל זה כל כך חבל שאנשים לא מסוגלים להכיר בזה שגם בצד השני יש בני אדם שנהרגו מטעות של צהל
זו הייתה טעות ואני בכלל חושבת שמלכתחילה המלחמה באשמת חמאס ולהם מגיע הרע מכל, אבל היא עלתה בחיי אדם והיא הייתה קשה מאוד וברור שנקבל עליה ביקורת
חבל שאנשים מביאים את עצמם למצב שאמפתיה בסיסית סותרת את העקרונות שלהם
זה צבוע לדרוש שיגלו אמפתיה כלפי קורבנות תמימים ישראליים אבל לסרב לגלות אמפתיה כלפי קורבנות תמימים מהצד השני
אנונימית
שואל השאלה:
^ טלגרם ..
אנונימי
לא.
יגדלו להיות חמאסניקים.
כל אזרחי עזה חגגו את הטבח ובעצמם הסתירו חטופים אצלם בבתים, וגם אמלח. והאזרחים היו הרוצחים העיקריים בשבעה באוקטובר. כשהביאו את החטופים לעזה ראינו איך דרכו עליהם, ירקו עליהם ועשו דברים הרבה יותר נוראיים שלא אפרט פה.
הסיבה היחידה שאני לא בעד להרוג את כולם זה בגלל קשרים בינלאומיים. אבל בהחלט לא מצטער על אף אחד מהם. ובעד להעיף את כולם מפה. מבחינתי על קאנו ישר לאירופה. הם אוהבים ערבים? שיתמודדו איתם.
וומפ וומפ
מגיע להם :)
אנונימית
זה ליטרלי מזוייף אפשר למצוא ממש סרטונים שאיזה מישהי מאפרת בובות לפני שמצלמים אותן כדי לפרסם וחצי מהתמונות הן ai
אין לך מה להרגיש רע על "מוות של תינוקות" שהוא לחלוטין מזוייף,אבל גם אם לא,הם היו גודלים להיות מחבלים
הילד העזתי של היום,הוא המחבל של מחר
ברור, בתור בן אדם זה לגיטימי שתגיבי ככה
אבל הם באמת מגזימים ואי אפשר לדעת מה מבין התמונות אמיתי ומה לא
לא ל ה א מ י ן. זה מזוייף. התמונות לא אמיתיות, חצי מהן מיוצרות בai. כל יום אני רואה בmidjourney (יוצר תמונות בינה מלאכותיות) מישהו אומר לבינה המלאכותית לצייר free palastne או dead baby in palastine והתוצאה נראית ממש אמינה, שזה הזוי. אל תאמיני לכל מה שאת רואה, זה 99% פייק
להיות מזועזע מתמונות של תינוקות וילדים שרופים? נורמלי
להרגיש רע שהתינוקות האלה והילדים האלה הם יכולים להיות בקלות מחבלים לעתיד, שמתו בגלל חמאס, ויכול להיות שמזויפים ובמטרה להשיג אמפתיה? פחות בסדר על פי דעתי, תרגישי רע קודם על התינוקות והילדים של עם ישראל, יש מספיק מתים לצערנו אצלנו להיות עצוב בגללם, אחר כך אולי אם נכסח להם את האם אמא אז אפשר להרגיש רע שהם נולדו בכלל
זאת רק דעתי אבל
אנונימי
ai...?