4 תשובות
שאלה מעניינת
לדעתי לא הרבה כי זה לא משפיע על השרטוט
מה שכן אולי בסעיף הלפני אחרון של האסימפטוטות של h(x) שהיה צריך את האנכיות של f אולי יורידו גם קצת
בעיניי גג 5 נקודות
לדעתי לא הרבה כי זה לא משפיע על השרטוט
מה שכן אולי בסעיף הלפני אחרון של האסימפטוטות של h(x) שהיה צריך את האנכיות של f אולי יורידו גם קצת
בעיניי גג 5 נקודות
שואל השאלה:
תודה, מקווה פשוט שיהיה לי בסוף מעל 90 בבחינה הזאת
תודה, מקווה פשוט שיהיה לי בסוף מעל 90 בבחינה הזאת
אנונימי
אמן אמן
גם לי הייתה טעות אחת רק בשאלה הזאת
אגב כמה לדעתך יורידו לי בסעיף של האינטגרל
שעשיתי אותו טוב והכל וגם השרטוט של g יצא לי נכון, וגם זיהיתי שהנגזרת הפנימית של הפונקציה בריבוע זה 2x אבל הוצאתי חצי מחוץ לאינטגרל במקום 2 ואז זה דפק לי גם את g
גם לי הייתה טעות אחת רק בשאלה הזאת
אגב כמה לדעתך יורידו לי בסעיף של האינטגרל
שעשיתי אותו טוב והכל וגם השרטוט של g יצא לי נכון, וגם זיהיתי שהנגזרת הפנימית של הפונקציה בריבוע זה 2x אבל הוצאתי חצי מחוץ לאינטגרל במקום 2 ואז זה דפק לי גם את g
שואל השאלה:
אני חושב שאתה גם תקבל מעל 90
אני חושב שאתה גם תקבל מעל 90
אנונימי
באותו הנושא: