5 תשובות
זה בסדר אני אישית שמה פילטרים ולפעמים מורידה אבל זה לא משהו רציני זה סבבה לדבר ולהכיר שם
2 בני הזוג שלי הכרתי באינטרנט
וכאילו אני כן נראית כמו בתמונות אבל פחדתי שאולי יחשבו שאני יותר מכוערת במציאות כי יש דברים שאני לא אוהבת בעצמי או ישנאו את הצורת התנהגות שלי לאדעת להסבירר

ובסוף? סתם אכלתי סרט
אפילו אפשר להגיד שהאקס שלי היה הקאטפיש מביננו
שואל השאלה:
אוי אני בכלל נראה זוועה בשיחות ווידאו, יותר מבמציאות
אנונימי
כן אבל בסוף מדברים בשיחת וידאו ומתרגלים ורואים שזה סבבה
שואל השאלה:
אני לא שם פילטרים חחח
אבל עדיין התמונות ששם הן הכי יפות שלי לא תמיד אני נראה ככה ביום יום ...
אנונימי