8 תשובות
איך זה קורס 60? בסוף יולי אני מתחילה פרחי מדא ואני בלחץ מטורףף
שואל השאלה:
תלוי כמה את טובה עם לחץ ומבינה חומר מהר, תכלס יש עומס בעיקר בתקופות של מבחנים ובשאר הזמן יחסית רגוע
אנונימית
אהאהאה עשית כבר חתך?
שואל השאלה:
היה אמור להיות מבחן חתך אבל ביטלו
אנונימית
אני בקורס 60 במרחב לכיש היי
אנונימית
שואל השאלה:
יו באיזו תחנה?
אנונימית
של קרית גת
אנונימית
שואל השאלה:
אני בקמל
אנונימית