6 תשובות
בטוחה שאתה מהמם. אתה לא צריך ניתוחים
מוזמן

אבל אתה לא צריך כלום בתכלס
שואל השאלה:
יש לך דיסקורד?
אנונימי
עדיף שתשלח לי בצאט אבל יש לי דיסקורד/אינסטגרם
שואל השאלה:
תכתוב את היוזר אני מעדיף בדיס כי פה זה מעצבן
אנונימי
אם אתה אותו אחד ששאל על הניתוחים בפנים אני יכולה לומר לך שאתה לא צריך שום ניתוח!! תתחיל לעבוד על הדימוי העצמי ועל הבטחון העצמי שלך
אנונימית