9 תשובות
זה כמו כזה לייק שאומר תודה שעזרת לי בשאלה
לעזור לבן אדם להשתלט על סטיפס
בסטיפס ניתן לתת פרח, הוא כמו לומר 'התשובה הכי טובה', אתה יכול לתת עד 5 פרחים כאלו בכל שאלה שלך, פרח אחד על כל תשובה.
כמות הפרחים שקיבל משתמש כתובה בפרופיל שלו לעיני כולם, ויש לה משמעות לגבי קבלת תגים מסויימים (עונה בכיר לאחר 500 פרחים, נאמן לאחר 3000 פרחים).
הפרחים נספרים רק פרח אחד לכל שאלה, כך שאם משתמש ענה 2 תשובות וקיבל 2 פרחים, רק פרח אחד יספר לו בכמות הפרחים שקיבל.
וכן ניתן לראות את כל התשובות שמשתמש ענה וקיבל עליהם פרחים, דרך ה'פעילות' שבפרופיל שלו, אך אלו רק תשובות שהוא עהב שלא באנונימיות, שאלות אנונימיות, לא יתווסף הפרח לחשבון הפרחים של המשתמש, ולא יוכלו לראות אותו ב'פעילות'
כמות הפרחים שקיבל משתמש כתובה בפרופיל שלו לעיני כולם, ויש לה משמעות לגבי קבלת תגים מסויימים (עונה בכיר לאחר 500 פרחים, נאמן לאחר 3000 פרחים).
הפרחים נספרים רק פרח אחד לכל שאלה, כך שאם משתמש ענה 2 תשובות וקיבל 2 פרחים, רק פרח אחד יספר לו בכמות הפרחים שקיבל.
וכן ניתן לראות את כל התשובות שמשתמש ענה וקיבל עליהם פרחים, דרך ה'פעילות' שבפרופיל שלו, אך אלו רק תשובות שהוא עהב שלא באנונימיות, שאלות אנונימיות, לא יתווסף הפרח לחשבון הפרחים של המשתמש, ולא יוכלו לראות אותו ב'פעילות'
תכלס אנשים נותנים פה פרחים רק למי שמרצה אותם^
^
זה לא אומר 'זה אמור להיות ככה. וזה נכון רק בשאלות שבהם אנשים מנסים ליצור וויכוח, אלו לא שאלות לגיטימיות כאן ובאמת שאלות כאלו, 'התשובה הכי טובה' מבחינת שואל השאלה היא התשובה שהכי קרובה לדעות האישיות שלו.
אך שוב, שאלות כאלו אינם לגיטימיות כלל, וראויות להימחק תחת סיבה הערכים הבאים: ספאם,
נסיון להגיע לחמות,
שאלה ללא מהות,
נסיון ליצור וויכוח ומחלוקת פוגעני.
כל סיבה כזו היא ראויה העןנש של הפחתת נקודות נוספת, וכל שאלה כזו יכולה בפוטנציאל להוריד להשתמש 8-12 נק' אמינות. מתחת ל30 נק' המשתמש חסום לצמיתות.
זה שהנאמנים לא מוחקים את השאלות הללו, זה מה שגורם לכך שהאתר נראה כמו שהוא נראה והולך ומדרדר לאט לאט (או מהר מהר)
זה לא אומר 'זה אמור להיות ככה. וזה נכון רק בשאלות שבהם אנשים מנסים ליצור וויכוח, אלו לא שאלות לגיטימיות כאן ובאמת שאלות כאלו, 'התשובה הכי טובה' מבחינת שואל השאלה היא התשובה שהכי קרובה לדעות האישיות שלו.
אך שוב, שאלות כאלו אינם לגיטימיות כלל, וראויות להימחק תחת סיבה הערכים הבאים: ספאם,
נסיון להגיע לחמות,
שאלה ללא מהות,
נסיון ליצור וויכוח ומחלוקת פוגעני.
כל סיבה כזו היא ראויה העןנש של הפחתת נקודות נוספת, וכל שאלה כזו יכולה בפוטנציאל להוריד להשתמש 8-12 נק' אמינות. מתחת ל30 נק' המשתמש חסום לצמיתות.
זה שהנאמנים לא מוחקים את השאלות הללו, זה מה שגורם לכך שהאתר נראה כמו שהוא נראה והולך ומדרדר לאט לאט (או מהר מהר)
אני מתה איזה מגילות ודיון על כולה פרחים
בסטיפס יש פרחים
ואתה יכול לחלק פרחים
ואתה יכול לחלק פרחים
לתת פרח לתשובה שאהבת או עזרה לך
קיצר לבחור תשובה ולתת לה פרח שיתווסף למספר פרחים הכולל של המשתמש שנתת להם
קיצר לבחור תשובה ולתת לה פרח שיתווסף למספר פרחים הכולל של המשתמש שנתת להם
לשלוח למשתמש פרח..