4 תשובות
כי זה נחשב עסק, זה אתר כמו שמוכרים בגדים רק שאותו אדם מוכר את עצמו, את הגוף שלו, זו "הפרנסה" כביכול של אותו אדם
כי אם אף אחד לא היה משלם כבף לאף אחד לא היה אינטרס לצלם תמונות אינטימיות שלו .
אף אחג לא רוצה שיאוננו על תמונה שלו סתם ככה משום מקום ,אם הוא עושה את זה הוא רוצה כסף על זה ,זו הסיבה שמהתחלה יש לו אונלי
אנונימית
זה כמו נטפליקס עם פורנו
וגם אתה משלם בשביל לראות משהו במיוחד אז כאילו הגיוני שצריך לשלם
כי אין חפצים שאתה קונה בחינם אותו רעיון
אנונימי