24 תשובות
אפילו בן זיני עדיף נשמה
בהחלט
אני מתה מי שעשתה פלוס לאלה שתומכות בטיילור ומינוס למי שאמרה אדל את רק מוכיחה שסוויפטיות לא יכולות לקבל דעות של אחרים
אני מתה מי שעשתה פלוס לאלה שתומכות בטיילור ומינוס למי שאמרה אדל את רק מוכיחה שסוויפטיות לא יכולות לקבל דעות של אחרים
לגמרי
שתייהן גרועות
כןכן.
שתיהן לא רלוונטיות
מי אתם שתגידו שאדל גרועה
לשאלתך מסכימה
לשאלתך מסכימה
שואל השאלה:
אתם באמת אמרתם שאדל גרועה?
אני בשוק באמת היא רמה מעל כולם
אתם באמת אמרתם שאדל גרועה?
אני בשוק באמת היא רמה מעל כולם
לא לא
אף אחת
ברור
אכן כן
לא, אדל זמרת ממש טובה אבל אני יותר מתחברת לטיילור
כןכן
שתי זמרות מאוד שונות ומאוד טובות, קשה לבחור ביניהן כי הסגנון שלהן שונה לגמרי
ברור
היא טובה ממנה בהרבה
יש לה קול מטורף ושירים יפים
היא טובה ממנה בהרבה
יש לה קול מטורף ושירים יפים
שתיהן מעולות אבל אני מעדיפה את טיילור
היא כבדה מידי בשבילי אבל יש לה קול מטורף לזה אי אפשר להתכחש
לא, אדל לא מתקרבת לטיילור
במוזיקה
זה תלוי מאוד בשיר/אלבום ובמצב רוח
בתור בן אדם
אז טיילור חד משמעית
זה תלוי מאוד בשיר/אלבום ובמצב רוח
בתור בן אדם
אז טיילור חד משמעית
אדל מטורפת אבל מעדיפה את טיילור סוויפט :)
שתיהן נוראיות באותה מידה.
אנונימית
שתיהן מעולות
כן אבחר בטיילור כי יש לה מוזיקה הרבה יותר מגוונת
כן אבחר בטיילור כי יש לה מוזיקה הרבה יותר מגוונת
אדל אובייקטיבית זמרת מטורפת אבל אני פחות מתחברת למוזיקה שלה. לעומת זאת את טיילור אני כן מאוד אוהבת, אבל זה לא בקטע של להוריד לאדל.
"i see you over there on the internet, comparing all the girls who are killin' it"
"i see you over there on the internet, comparing all the girls who are killin' it"