4 תשובות
הגברים בארץ פשוט נמוכים
זה לא חסרון ולא נעליים
זה לא חסרון ולא נעליים
תסתכלי על דוגמניות בין לאומיות ותבדקי מה הגובה שלהן. רובן 1.70+, לא יודעת על איזה חיסרון מדובר חוץ מהעובדה שבאסה לצאת עם גברים מישראל כי רובם 1.70
גובה זה לא באמת דיל ברייקר בנשים
זה בגדר העדפה
כמו שיער חום או בלונדיני
יהיו כאלה שיעדיפו נמוכות ויהיו כאלה שיעדיפו גבוהות
זה לא שזה פוגע לך בסיכויים למצוא זוגיות
זה בגדר העדפה
כמו שיער חום או בלונדיני
יהיו כאלה שיעדיפו נמוכות ויהיו כאלה שיעדיפו גבוהות
זה לא שזה פוגע לך בסיכויים למצוא זוגיות
שואל השאלה:
^^ממש אבל ממש לא בחיים לא הייתי יוצאת עם גבר נמוך ממני ונמוך בכללי אבל שלא ישקרו ויגידו שגבוהות לא יוצאות עם נמוכים כי הנמוכים לא רוצים אותן זה הגבוהות שלא רוצות את הנמוכים כי הם לא ברמה שלהן וזה הנמוכים שפחות מוצלחים הם מנסים להוריד לגבוהות כדי להעלות לעצמם אני ממש שמה לב לזה
^^ממש אבל ממש לא בחיים לא הייתי יוצאת עם גבר נמוך ממני ונמוך בכללי אבל שלא ישקרו ויגידו שגבוהות לא יוצאות עם נמוכים כי הנמוכים לא רוצים אותן זה הגבוהות שלא רוצות את הנמוכים כי הם לא ברמה שלהן וזה הנמוכים שפחות מוצלחים הם מנסים להוריד לגבוהות כדי להעלות לעצמם אני ממש שמה לב לזה
אנונימית