19 תשובות
חדמש עונה 3
אחרי שאלונה עזבה זה נהיה meh
עונה 3
עונה 4 הייתה די סבבה לדעתי
אחר כך זה התדרדר
שואל השאלה:
עונה 3 הייתה העונה האחרונה של אלונה ;-;
אנונימי
כן אני יודע הייתי מפסיק בעונה 3 ולא היה עונה 4
עד הסוף..
לא רק שעונה 4 לדעתי הייתה הכי טובה, ו5 פשוט הייתה משובחת (לא בהכרח טובה) אני חושב שכל עונה טובה באופן שלה ולחשוב שרק עם אלונה היה טוב זה מטופש
כל העונות טובות האחרונות הכי פחות
^ בול
דלפ: עונה 6-7
עונה 4 הרגישה לי לא רצויה בכלל.
עונות 1,2 ו3 הכי טובות.
אחר כך זה סתם הדרדר
עונה 1 פיילוט
לעצור בעונה 6
שתמשיךך רק בשביל גרי
עונה 4 מושלמת כולם סתם אובססיבים לאלונה
עד עונה 4
משם זה התדרדר לגמרי
עונה 2728289292
לא הייתי עוצר את הסדרה אף פעם
הפיג'מות זה מקור הטוב בעולם
זה מה שיביא את השלום למזרח התיכון
עונה 3 אלונה הכי טובה