5 תשובות
לכתוב.. הדרך הכי טובה להוציא את מה שמרגישים בפנים
משתפים מישהו..
אם את רוצה אני פה:)
מדברים עם מישהו מפרקים את זה.
הכי חשוב לא לשמור בבטן!
לנסות להתגבר עליו
כל דבר שיגרום לך לשכוח מזה כל עוד זה לא פוגע בך
לשמוע מוזיקה, לדבר עם מישהו, ללכת לישון, כל דבר...